kredycik.pl - poznaj prawdę o kredytach - kredyty

Opinie o kredytach => Kredyt w Banku => Wątek zaczęty przez: kredytobiorca209 Sierpień 20-08-2008, 07:13:42



Tytuł: (ku przestrodze) MBANK - ŻENUJĄCA OBSŁUGA
Wiadomość wysłana przez: kredytobiorca209 Sierpień 20-08-2008, 07:13:42
W lipcu minęły 4 lata, odkąd jestem klientem mBanku (żona nieco krócej), a w międzyczasie  postanowiliśmy wziąć kredyt na mieszkanie. Wybór padł na mBank – przystępny i internetowy… „nasz”. Zaczęło się w palcówce mBanku w Szczecinie, gdzie omówiliśmy ogólne założenia kredytu i pobraliśmy dokumenty do wypełnienia przez zakład pracy itp.
- zaświadczenie o zarobkach które nam dano, posiadało rubryki „netto” i „brutto” (niepotrzebne skreślić). Osoba wypełniająca zaświadczenie w zakładzie pracy, wybrała „brutto”. Po dostarczeniu dokumentu do mBanku, okazało się, że nie może być brutto, musi być NETTO (?!...). Po co w takim razie wybór, skoro jest tylko jedna właściwa opcja?! – żenada. Konieczne było nowe zaświadczenie.
- następnie – pytano nas czy chcemy koszty uruchomienia wliczyć w kredyt czy nie. Wygodniej nam było nie wliczać, co zostało zaznaczone w dokumentach. Dwa dni po dostarczeniu drugiego zaświadczenia (tego netto) o zarobkach, dzwonią do nas z mBanku i mówią że konieczna jest nasza wizyta w placówce bo nie podpisaliśmy jednego z dokumentów. Jedziemy zatem, a na miejscu okazuje się, że chodzi o dokumenty – wliczyć koszty udzielenia kredytu w kredyt (?!)… a przecież pytano nas wcześniej – nie chcieliśmy nic wliczać w kredyt! – żenada.
- nieco później – kolejny telefon – pracowniczka popełniła błąd w dokumentach – dokumenty trzeba sporządzić/podpisać na nowo -  jedziemy podpisać drugi raz te same dokumenty – TRZECIA BEZSENSOWNA WIZYTA W MBANKU. Każdy może się pomylić, ale biorąc pod uwagę wcześniejsze podejście do nas, wypadałoby wykazać minimum rzetelności.
Do terminu kiedy kredyt musi być uruchomiony zostają nam 2 tygodnie – w mBanku mówią, że spokojnie za tydzień będzie decyzja, podpiszemy umowę i uruchomimy kredyt. Czekamy 9 dni i zaczynamy się niepokoić, czekamy 11 dni i nic - telefon milczy, a czas ucieka. W końcu żona dzwoni i pyta - co się dzieje? – w odpowiedzi słyszy, że: „…sezon urlopowy…”, „korki w Warszawie…”(?!) – trzeba czekać (?!!) . Jesteśmy  już (szczególnie żona) poruszeni tą żenującą sytuacją. Dzwonię zatem i bardziej stanowczo domagam się konkretów. Okazuje się, że nagle urlopy w Warszawie się skończyły, a korki znikły i „już” jutro możemy podpisać i uruchomić kredyt. Zjawiamy się zatem (mamy jeszcze 2 dni na uruchomienia kredytu) , czytamy umowę – w umowie zauważam  pewną nieścisłość – drugi pracownik mBanku przygląda się wnikliwiej i stwierdza, że jest to błąd, który wymaga sporządzenie nowej umowy (!!!) … nie poddajemy się czytamy dalej - pytamy o niejasne dla nas kwestie – słyszymy od drugiego pracownika mBanku że: „ to ma związek z dalszą częścią umowy i tam dalej jest wyjaśnione, ale nie chce mu się tego szukać „ (!?)… Później słyszymy, że wszystko szybko się poprawi i „już” jutro będzie można podpisać umowę…
Dzień jak i całą nerwową przygodę z mBankiem moja żona (wcześniej czująca się doskonale) zakończyła w szpitalu z zagrożeniem ciąży.
Całą sytuację oceniam jako wielce żenującą – brak rzetelności, profesjonalizmu i poważnego podejścia do sprawy. W mBanku nie szanowano naszego czasu, naszych nerwów a w konsekwencji – zdrowia naszej rodziny. Całe szczęście, że przezornie mieliśmy inny bank w zanadrzu, w którym wszystko odbyło normalnie, poważnie (mimo okresu urlopowego i korków w Warszawie) i bez kpin. Jeżeli tak wygląda zaangażowanie pracowników mBanku, gdy starają się złowić klienta, to jak musi wyglądać, gdy mają go już w garści? Zona i ja, na szczęście nigdy się tego nie dowiemy. Zdecydowanie odradzam, każdemu komplet przeżyć jakimi uraczył nas mBank.


Tytuł: Odp: (ku przestrodze) MBANK - ŻENUJĄCA OBSŁUGA
Wiadomość wysłana przez: julek_b Luty 10-02-2009, 09:49:20
polecam polbank:) mila obsługa kredyty były korzystne bo dopiero od niedawna są na rynku


Tytuł: Odp: (ku przestrodze) MBANK - ŻENUJĄCA OBSŁUGA
Wiadomość wysłana przez: Haidi Luty 20-02-2009, 03:16:00
Dobrze wiedzieć-właśnie się zastanawiałam nad kredytem w mbank.


Tytuł: Odp: (ku przestrodze) MBANK - ŻENUJĄCA OBSŁUGA
Wiadomość wysłana przez: martin Luty 20-02-2009, 09:52:41
polecam polbank:) mila obsługa kredyty były korzystne bo dopiero od niedawna są na rynku

Z tą miłą obsługą chyba żartujesz?! :)


Tytuł: Odp: (ku przestrodze) MBANK - ŻENUJĄCA OBSŁUGA
Wiadomość wysłana przez: Aska Marzec 04-03-2009, 07:59:15
polecam polbank:) mila obsługa kredyty były korzystne bo dopiero od niedawna są na rynku

Z tą miłą obsługą chyba żartujesz?! :)

jak i z całą resztą. Najbardziej "psiaszny" bank z jakimi mam do czynienia.


Tytuł: Odp: (ku przestrodze) MBANK - ŻENUJĄCA OBSŁUGA
Wiadomość wysłana przez: mirek Kwiecień 01-04-2009, 02:56:58
najlepszy bank w Polsce to ING Bank Śląski miła,przyjemna obsługa, korzystne warunki kredytów


Tytuł: Odp: (ku przestrodze) MBANK - ŻENUJĄCA OBSŁUGA
Wiadomość wysłana przez: Tanie-Kredyty Czerwiec 22-06-2013, 01:56:07
Niestety takie opinie o mbanku (http://www.forum-bankowe.pl/tematy1/opinie-o-mbanku-vt1874.htm) są coraz częstsze maja troche klientów to obsługa u nich siadła


Tytuł: Odp: (ku przestrodze) MBANK - ŻENUJĄCA OBSŁUGA
Wiadomość wysłana przez: franko Lipiec 23-07-2013, 01:49:30
Niestety mbank był kiedyś lepszym bankiem, teraz mam wrażenie że wprowadzane zmiany są na niekorzyść dla klientów. Podobnie w polbanku.


Tytuł: Odp: (ku przestrodze) MBANK - ŻENUJĄCA OBSŁUGA
Wiadomość wysłana przez: CdS Sierpień 02-08-2015, 09:10:30
Sam mam konto w Mbanku ale póki co korzystałem z niego, że tka powiem "na luźno" więc nie miałem zbytniej styczności z obsługą klienta. Samo konto jeżeli chodzi o funkcjonalność bardzo mi odpowiada no ale to tylko połowa sukcesu. Jak widać można się nieźle przejechać nawet na "profesjonalnym" banku.


Tytuł: Odp: (ku przestrodze) MBANK - ŻENUJĄCA OBSŁUGA
Wiadomość wysłana przez: Marzenka22 Lipiec 03-07-2016, 04:02:17
Miałam kiedyś konto w mbanku nie używane z jakimś subkontem za które po zmianie regulaminu bez mojej wiedzy wprowadzili opłatę po paru latach nazbierała się ładna sumka, zapłaciłam i odrazu zamknełam konto


Tytuł: Odp: (ku przestrodze) MBANK - ŻENUJĄCA OBSŁUGA
Wiadomość wysłana przez: Pozner Lipiec 13-07-2016, 11:48:41
Niestety mbank był kiedyś lepszym bankiem, teraz mam wrażenie że wprowadzane zmiany są na niekorzyść dla klientów.
to na pewno!


Tytuł: Odp: (ku przestrodze) MBANK - ŻENUJĄCA OBSŁUGA
Wiadomość wysłana przez: aragz Październik 27-10-2016, 10:50:08
No ja jestem nieco innego zdania ponieważ z usług mBanku korzystam dokładnie od 2002 roku i mam konto u nich po dzień dzisiejszy, choć rzadko z niego korzystam - przez ten cały czas nie miałem z nimi najmniejszych problemów.


Tytuł: Odp: (ku przestrodze) MBANK - ŻENUJĄCA OBSŁUGA
Wiadomość wysłana przez: dron Grudzień 01-12-2016, 09:39:14
Mnie też wkurzają. A teraz dowalili płatne bankomaty, nawet własne dla swoich klientów.


Tytuł: Odp: (ku przestrodze) MBANK - ŻENUJĄCA OBSŁUGA
Wiadomość wysłana przez: abifinanse Marzec 18-03-2017, 02:02:34
Miałem konto w M banku założone 2008-2009 cos w tym okresie potem w 2012roku zakzczyłem z nimi wspólprace po splaceniu u nich kredytu gotówkowego zamknąłem konto osobiste do dziś dnia nie ma miesiąc bym nie dostawał od nich sms o zmianie regulaminu lub cennika 2 miesice temu napisłaem e-meila o wykreślenie z bazy mojego numeru nawet dzwoniłem na infolinie i nadal te sms nawet częściej przychodzą dziwne mam odczucie o tym banku kiedyś był fajny bank teraz widzę ze coraz więcej osób narzeka .


Tytuł: Odp: (ku przestrodze) MBANK - ŻENUJĄCA OBSŁUGA
Wiadomość wysłana przez: zachowawczy2 Sierpień 08-08-2017, 05:58:11
W mbanku miałem kiedyś konto osobiste za darmo, nie korzystałem z niego przez lata a w międzyczasie zmienili regulamin i wprowadzili opłaty za konto, narosła kwota na subkoncie bez żadnych monitów, musiałem wszystko uregulować by to konto zamknąć, nie polecam tam kont. Kiedyś były one ok ale te czasy bezpowrotnie minęły.


Tytuł: Odp: (ku przestrodze) MBANK - ŻENUJĄCA OBSŁUGA
Wiadomość wysłana przez: grander Wrzesień 20-09-2017, 05:49:19
Niestety w innych bankach też nie jest lepiej.