kredyty forum kredytobiorcy kredyty hipoteczne
Kredyty mieszkaniowe - złóż wniosek - 16 banków    Kredyty gotówkowe   Konta Osobiste   Konta oszczędnościowe   Konta młodzieżowe   Kredyty konsolidacyjne   Pożyczki hipoteczne   Karty kredytowe   Kredyty samochodowe   Lokaty   Fundusze inwestycyjne   Produkty strukturyzowane   Emerytury   Ubezpieczenieauta   Ubezpieczenia na życie  
Login: Hasło:
Strona główna Szukaj Szukaj Rejestracja
Szukaj doradcy kredytowego   |    Dodaj doradcę

kredycik.pl - poznaj prawdę o kredytach - kredyty  |  Kredyty  |  Kredyty mieszkaniowe  |  Wątek: rilassarmi e non farmi prendere « poprzedni następny »
Strony: [1] Drukuj
Autor Wątek: rilassarmi e non farmi prendere  (Przeczytany 52 razy)
Banning
Full Member

« : Październik 09-10-2019, 09:08:34 »

Toen Katie en ik vorige week door Hyde Park liepen naar het begin van de World Adidas Ultra Boost Dámské Tri London, liepen vele andere triatleten hetzelfde pad op. Velen van hen werden zwaar belast door grote tassen en dozen die onzeker op de dwarsbalken op hun fietsen waren gebalanceerd. "Maar wat hebben ze daar?" Dit was een vraag die mijn triatlon-goeroe niet kon beantwoorden.

We hadden de vijf mijl van mijn flat naar het begin gefietst met elk een blauwe rugzak met trekkoord, die alles droeg wat we nodig hadden. Ik droeg al mijn trisuit, mijn fiets was gevuld met een drankje en wat vijgenbroodjes, ik had mijn helm op en reed op mijn fiets, het enige wat ik nog moest doen was mijn wetsuit, trainers inpakken en mijn bril niet vergeten.

Om een ??of andere reden kan het achter elkaar steken van drie verschillende sporten om een ??race te vormen, sommige mensen in een kit-razernij brengen. Ze veronderstellen dat drie sporten drie Nike Air Zoom Pegasus 34 Femme keer zoveel dingen betekent, maar dat hoeft niet. De enige essenti?le extra's die triatlon vereist in vergelijking met hardlopen is een fiets, een bril en een wetsuit.

Voor mijn eerste triathlon (een sprint) nam ik twee paar sokken - een voor de cyclus en een voor de run. Het waren tenslotte sokken, ze zouden niet veel ruimte innemen. Ik gebruikte niet beide paren en ik leerde die dag een waardevolle les. Toen ik terugkwam van de fiets om mijn fiets te stallen en me klaar te maken voor de run, keek ik naar mijn sokken. Moet ik ruilen, niet? Ik stond een paar seconden stil, wat een eeuwigheid leek. Dit was mijn fout.

Het meenemen van een tweede paar sokken als optie had besluitvorming in mijn overgang ge?ntroduceerd. Dezelfde sokken of nieuwe sokken? Veranderen of niet veranderen? En als je net zo snel hebt gefietst als je kunt Asics Gel Quantum 360 Mujer en haast hebt om naar de volgende fase te gaan, is besluitvorming het laatste wat je moet doen. Weet wat je gaat drinken, eten, opstijgen, aantrekken en doen zonder al te veel na te denken.
foto (52)
Afgelopen weekend reisde ik naar St Neots voor The Grafman half-ijzer triatlon. Het was een reis die ik de dag vóór die eerste sprinttriatlon had gedaan en beide keren deed ik het alleen, in de trein en met mijn fiets. Er was geen manier om een ??grote plastic doos of koffer vol met kit te dragen, dus ik laadde mijn rugzak met wat het zou passen. Ja, het was een triatlon vier keer zo lang als die eerste, maar dat betekende alleen een beetje meer ruimte voor snacks.

Dit is hoe ik aankwam bij het huis van mijn vriend Helen, met alles wat ik nodig had voor de 70.3, evenals een verandering van kleding voor de kroeg na en algemene weekendspullen. Adidas Eqt Support Adv Donna Het is verleidelijk om veel verschillende kit- en voedingsopties mee te nemen - het kan ervoor zorgen dat je je tijdens het inpakken gerust voelt dat je alles hebt wat je nodig hebt en het nemen van moeilijke beslissingen uitstelt. Maar inpakken is wanneer je die beslissingen moet nemen - niet wanneer je hersenen oververmoeid zijn door uitputting of adrenaline.

Er is een mogelijkheid dat ik in de toekomst producten van Sport Chalet kan ontvangen via deze relatie, maar ik ben niet monetair gecompenseerd. Alle meningen zijn van mij.

Ik ben blij om verschillende nieuwe sociale communities in de merkwereld te introduceren die onlangs zijn ge?ntroduceerd door Sport Chalet. Ze hebben hun website vorige maand opnieuw gelanceerd en schijnen een nieuwe schijnwerper op verschillende actieve communities: FITNESS, FIETSEN, SCUBA, Nike Air Max 2017 Womens OUTDOOR en natuurlijk RUNNING. Het laatste, ik ben verheugd om aan te kondigen dat mij is gevraagd om als een "expert" te worden beschouwd - zie hier enkele bekende gezichten.

“De beste experts ter wereld zijn vurige studenten. De dag dat je stopt met leren, ben je absoluut geen expert. "
Brendon Burchard

"Een expert is een man die alle fouten heeft gemaakt die kunnen worden gemaakt, in een smal veld."
Niels Bohr

Maak je geen zorgen, ze hebben de definitie van expert niet officieel gewijzigd, maar we zijn misschien goed op weg. In alle ernst, ik voel me vereerd om gevraagd te worden, maar zou mezelf nooit als een 'expert' in de hardloopwereld beschouwen. Er zijn veel andere hardlopers die slimmer, sterker, sneller, gezonder en met meer ervaring zijn. Zoals je kunt zien aan de twee citaten die ik hierboven heb gepakt, beschouw ik mezelf nog steeds in de fase waarin ik nog steeds dingen probeer uit te zoeken.
Strony: [1] Drukuj 
kredycik.pl - poznaj prawdę o kredytach - kredyty  |  Kredyty  |  Kredyty mieszkaniowe  |  Wątek: rilassarmi e non farmi prendere « poprzedni następny »
Skocz do:  

Doradcy finansowi: Kredyty mieszkaniowe   Kredyty gotówkowe   Pożyczki gotówkowe   Kredyty samochodowe   Kredyty refinansowe   Konta bankowe   Ubezpieczenia   Inwestycje   Fundusze europejskie    Kredyty dla firm   Leasing   

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Grupa FOREX nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie zasady, zawiadom nas o tym.

© 2002-2019 Grupa FOREX