kredyty forum kredytobiorcy kredyty hipoteczne
Kredyty mieszkaniowe - złóż wniosek - 16 banków    Kredyty gotówkowe   Konta Osobiste   Konta oszczędnościowe   Konta młodzieżowe   Kredyty konsolidacyjne   Pożyczki hipoteczne   Karty kredytowe   Kredyty samochodowe   Lokaty   Fundusze inwestycyjne   Produkty strukturyzowane   Emerytury   Ubezpieczenieauta   Ubezpieczenia na życie  
Login: Hasło:
Strona główna Szukaj Szukaj Rejestracja
Szukaj doradcy kredytowego   |    Dodaj doradcę

kredycik.pl - poznaj prawdę o kredytach - kredyty  |  Opinie o kredytach  |  Kredyt w Banku  |  Wątek: (ku przestrodze) MBANK - ŻENUJĄCA OBSŁUGA « poprzedni następny »
Strony: [1] 2 Drukuj
Autor Wątek: (ku przestrodze) MBANK - ŻENUJĄCA OBSŁUGA  (Przeczytany 24515 razy)
kredytobiorca209
Newbie
*
Wiadomości: 2


Zobacz profil Email
« : Sierpień 20-08-2008, 07:13:42 »

W lipcu minęły 4 lata, odkąd jestem klientem mBanku (żona nieco krócej), a w międzyczasie  postanowiliśmy wziąć kredyt na mieszkanie. Wybór padł na mBank – przystępny i internetowy… „nasz”. Zaczęło się w palcówce mBanku w Szczecinie, gdzie omówiliśmy ogólne założenia kredytu i pobraliśmy dokumenty do wypełnienia przez zakład pracy itp.
- zaświadczenie o zarobkach które nam dano, posiadało rubryki „netto” i „brutto” (niepotrzebne skreślić). Osoba wypełniająca zaświadczenie w zakładzie pracy, wybrała „brutto”. Po dostarczeniu dokumentu do mBanku, okazało się, że nie może być brutto, musi być NETTO (?!...). Po co w takim razie wybór, skoro jest tylko jedna właściwa opcja?! – żenada. Konieczne było nowe zaświadczenie.
- następnie – pytano nas czy chcemy koszty uruchomienia wliczyć w kredyt czy nie. Wygodniej nam było nie wliczać, co zostało zaznaczone w dokumentach. Dwa dni po dostarczeniu drugiego zaświadczenia (tego netto) o zarobkach, dzwonią do nas z mBanku i mówią że konieczna jest nasza wizyta w placówce bo nie podpisaliśmy jednego z dokumentów. Jedziemy zatem, a na miejscu okazuje się, że chodzi o dokumenty – wliczyć koszty udzielenia kredytu w kredyt (?!)… a przecież pytano nas wcześniej – nie chcieliśmy nic wliczać w kredyt! – żenada.
- nieco później – kolejny telefon – pracowniczka popełniła błąd w dokumentach – dokumenty trzeba sporządzić/podpisać na nowo -  jedziemy podpisać drugi raz te same dokumenty – TRZECIA BEZSENSOWNA WIZYTA W MBANKU. Każdy może się pomylić, ale biorąc pod uwagę wcześniejsze podejście do nas, wypadałoby wykazać minimum rzetelności.
Do terminu kiedy kredyt musi być uruchomiony zostają nam 2 tygodnie – w mBanku mówią, że spokojnie za tydzień będzie decyzja, podpiszemy umowę i uruchomimy kredyt. Czekamy 9 dni i zaczynamy się niepokoić, czekamy 11 dni i nic - telefon milczy, a czas ucieka. W końcu żona dzwoni i pyta - co się dzieje? – w odpowiedzi słyszy, że: „…sezon urlopowy…”, „korki w Warszawie…”(?!) – trzeba czekać (?!!) . Jesteśmy  już (szczególnie żona) poruszeni tą żenującą sytuacją. Dzwonię zatem i bardziej stanowczo domagam się konkretów. Okazuje się, że nagle urlopy w Warszawie się skończyły, a korki znikły i „już” jutro możemy podpisać i uruchomić kredyt. Zjawiamy się zatem (mamy jeszcze 2 dni na uruchomienia kredytu) , czytamy umowę – w umowie zauważam  pewną nieścisłość – drugi pracownik mBanku przygląda się wnikliwiej i stwierdza, że jest to błąd, który wymaga sporządzenie nowej umowy (!!!) … nie poddajemy się czytamy dalej - pytamy o niejasne dla nas kwestie – słyszymy od drugiego pracownika mBanku że: „ to ma związek z dalszą częścią umowy i tam dalej jest wyjaśnione, ale nie chce mu się tego szukać „ (!?)… Później słyszymy, że wszystko szybko się poprawi i „już” jutro będzie można podpisać umowę…
Dzień jak i całą nerwową przygodę z mBankiem moja żona (wcześniej czująca się doskonale) zakończyła w szpitalu z zagrożeniem ciąży.
Całą sytuację oceniam jako wielce żenującą – brak rzetelności, profesjonalizmu i poważnego podejścia do sprawy. W mBanku nie szanowano naszego czasu, naszych nerwów a w konsekwencji – zdrowia naszej rodziny. Całe szczęście, że przezornie mieliśmy inny bank w zanadrzu, w którym wszystko odbyło normalnie, poważnie (mimo okresu urlopowego i korków w Warszawie) i bez kpin. Jeżeli tak wygląda zaangażowanie pracowników mBanku, gdy starają się złowić klienta, to jak musi wyglądać, gdy mają go już w garści? Zona i ja, na szczęście nigdy się tego nie dowiemy. Zdecydowanie odradzam, każdemu komplet przeżyć jakimi uraczył nas mBank.
Zapisane
julek_b
Newbie
*
Wiadomości: 4


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : Luty 10-02-2009, 09:49:20 »

polecam polbank:) mila obsługa kredyty były korzystne bo dopiero od niedawna są na rynku
Zapisane
Haidi
Newbie
*
Wiadomości: 3


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #2 : Luty 20-02-2009, 03:16:00 »

Dobrze wiedzieć-właśnie się zastanawiałam nad kredytem w mbank.
Zapisane
martin
Newbie
*
Wiadomości: 24


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : Luty 20-02-2009, 09:52:41 »

polecam polbank:) mila obsługa kredyty były korzystne bo dopiero od niedawna są na rynku

Z tą miłą obsługą chyba żartujesz?! Uśmiech
Zapisane

Oszczędzam by wydawać.
Aska
Full Member
***
Wiadomości: 134


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : Marzec 04-03-2009, 07:59:15 »

polecam polbank:) mila obsługa kredyty były korzystne bo dopiero od niedawna są na rynku

Z tą miłą obsługą chyba żartujesz?! Uśmiech

jak i z całą resztą. Najbardziej "psiaszny" bank z jakimi mam do czynienia.
Zapisane

Doradca Finansowo-Kredytowy
mirek
Newbie
*
Wiadomości: 12


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #5 : Kwiecień 01-04-2009, 02:56:58 »

najlepszy bank w Polsce to ING Bank Śląski miła,przyjemna obsługa, korzystne warunki kredytów
Zapisane
Tanie-Kredyty
Newbie
*
Wiadomości: 14

czym różnią się pożyczki prywatne od bankowych.


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6 : Czerwiec 22-06-2013, 01:56:07 »

Niestety takie opinie o mbanku są coraz częstsze maja troche klientów to obsługa u nich siadła
Zapisane

Forum kredyty opinie
franko
Newbie
*
Wiadomości: 4


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #7 : Lipiec 23-07-2013, 01:49:30 »

Niestety mbank był kiedyś lepszym bankiem, teraz mam wrażenie że wprowadzane zmiany są na niekorzyść dla klientów. Podobnie w polbanku.
Zapisane
CdS
Newbie
*
Wiadomości: 3


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #8 : Sierpień 02-08-2015, 09:10:30 »

Sam mam konto w Mbanku ale póki co korzystałem z niego, że tka powiem "na luźno" więc nie miałem zbytniej styczności z obsługą klienta. Samo konto jeżeli chodzi o funkcjonalność bardzo mi odpowiada no ale to tylko połowa sukcesu. Jak widać można się nieźle przejechać nawet na "profesjonalnym" banku.
Zapisane
Marzenka22
Newbie
*
Wiadomości: 1


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #9 : Lipiec 03-07-2016, 04:02:17 »

Miałam kiedyś konto w mbanku nie używane z jakimś subkontem za które po zmianie regulaminu bez mojej wiedzy wprowadzili opłatę po paru latach nazbierała się ładna sumka, zapłaciłam i odrazu zamknełam konto
Zapisane
Pozner
Newbie
*
Wiadomości: 1


Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #10 : Lipiec 13-07-2016, 11:48:41 »

Niestety mbank był kiedyś lepszym bankiem, teraz mam wrażenie że wprowadzane zmiany są na niekorzyść dla klientów.
to na pewno!
Zapisane

aragz
Newbie
*
Wiadomości: 12



Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #11 : Październik 27-10-2016, 10:50:08 »

No ja jestem nieco innego zdania ponieważ z usług mBanku korzystam dokładnie od 2002 roku i mam konto u nich po dzień dzisiejszy, choć rzadko z niego korzystam - przez ten cały czas nie miałem z nimi najmniejszych problemów.
Zapisane
dron
Newbie
*
Wiadomości: 16


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #12 : Grudzień 01-12-2016, 09:39:14 »

Mnie też wkurzają. A teraz dowalili płatne bankomaty, nawet własne dla swoich klientów.
Zapisane
abifinanse
Newbie
*
Wiadomości: 5



Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #13 : Marzec 18-03-2017, 02:02:34 »

Miałem konto w M banku założone 2008-2009 cos w tym okresie potem w 2012roku zakzczyłem z nimi wspólprace po splaceniu u nich kredytu gotówkowego zamknąłem konto osobiste do dziś dnia nie ma miesiąc bym nie dostawał od nich sms o zmianie regulaminu lub cennika 2 miesice temu napisłaem e-meila o wykreślenie z bazy mojego numeru nawet dzwoniłem na infolinie i nadal te sms nawet częściej przychodzą dziwne mam odczucie o tym banku kiedyś był fajny bank teraz widzę ze coraz więcej osób narzeka .
Zapisane

zachowawczy2
Newbie
*
Wiadomości: 4



Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #14 : Sierpień 08-08-2017, 05:58:11 »

W mbanku miałem kiedyś konto osobiste za darmo, nie korzystałem z niego przez lata a w międzyczasie zmienili regulamin i wprowadzili opłaty za konto, narosła kwota na subkoncie bez żadnych monitów, musiałem wszystko uregulować by to konto zamknąć, nie polecam tam kont. Kiedyś były one ok ale te czasy bezpowrotnie minęły.
Zapisane
Strony: [1] 2 Drukuj 
kredycik.pl - poznaj prawdę o kredytach - kredyty  |  Opinie o kredytach  |  Kredyt w Banku  |  Wątek: (ku przestrodze) MBANK - ŻENUJĄCA OBSŁUGA « poprzedni następny »
Skocz do:  

Doradcy finansowi: Kredyty mieszkaniowe   Kredyty gotówkowe   Pożyczki gotówkowe   Kredyty samochodowe   Kredyty refinansowe   Konta bankowe   Ubezpieczenia   Inwestycje   Fundusze europejskie    Kredyty dla firm   Leasing   

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Grupa FOREX nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie zasady, zawiadom nas o tym.

© 2002-2018 Grupa FOREX
Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2007, Simple Machines