kredyty forum kredytobiorcy kredyty hipoteczne
Kredyty mieszkaniowe - złóż wniosek - 16 banków    Kredyty gotówkowe   Konta Osobiste   Konta oszczędnościowe   Konta młodzieżowe   Kredyty konsolidacyjne   Pożyczki hipoteczne   Karty kredytowe   Kredyty samochodowe   Lokaty   Fundusze inwestycyjne   Produkty strukturyzowane   Emerytury   Ubezpieczenieauta   Ubezpieczenia na życie  
Login: Hasło:
Strona główna Szukaj Szukaj Rejestracja
Szukaj doradcy kredytowego   |    Dodaj doradcę

kredycik.pl - poznaj prawdę o kredytach - kredyty  |  Kredyty  |  Kredyty mieszkaniowe  |  Wątek: Szansa na kredyt « poprzedni następny »
Strony: [1] Drukuj
Autor Wątek: Szansa na kredyt  (Przeczytany 11591 razy)
28l1
Gość
« : Lutego 12-02-2007, 12:49:18 »

Witam, proszę o radę.Czy mam szansę na kredyt hipoteczny łącznie z kredytem konsolidacyjnym łączna kwota to 190000? Dochody netto moje i męża 2200- udokumentowane.W rzeczywistości 3000. Jestem lekarzem i oboje z mężem mamy umowy na czas nieokreślony.Poza tym posiadamy działkę budowlaną, nie wiem jaka wartość , ale myślę , że ok. 50000 Smutny
Zapisane
Justyna
Newbie
*
Wiadomości: 26


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : Lutego 13-02-2007, 04:35:01 »

idźcie do pierwszego, lepszego banku i niech Wam sprawdzą Waszą zdolność kredytową
Zapisane
anna.lelek@emfinanse.pl
Newbie
*
Wiadomości: 1


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : Lutego 16-02-2007, 09:44:51 »

Witam,
ile jest osób w Państwa rodzinie?
Jakiej wysokości kwotę chcieliby Państwo skonsolidować?
Zapisane
BERNADETA11
Newbie
*
Wiadomości: 28


Zobacz profil WWW Email
« Odpowiedz #3 : Lutego 17-02-2007, 03:18:41 »

Witam.Proszę o podanie więcej informacji:
b.luberda@mcl.com.pl
697 500 517
Bernadeta Luberda
Zapisane

BERNADETA LUBERDA
Magda 27
Newbie
*
Wiadomości: 9


Zobacz profil Email
« Odpowiedz #4 : Marca 12-03-2007, 10:30:39 »

Witam